پنج مرحله تا تصويرسازي نشريات


علاوه بر خلاقيت، انعطاف پذيري و آزادي يکي از بهترين قسمت هاي کار يک تصويرگر حوزه هاي تخصصي بسيار وسيع است.
يکي از بزرگترين حوزه هاي تصويرسازي نشريات است، اين نوع از تصويرگر تصاويري براي
مجلات و رومه ها خلق مي کند و چون عموما به صورت هفتگي يا ماهانه کار مي کنند
مي توان گفت که شغلي منظم و متفاوت براي تصويرگران به حساب مي آيد.







tasvirsazi nashrie l6i - پنج مرحله تا تصويرسازي نشريات























tasvirsazi nashrie yi - پنج مرحله تا تصويرسازي نشريات






1. نمونه هاي کاري خود را متمرکز سازيد


به عنوان يک تصويرگر بهتر است نمونه هاي کاري خود را در موضوعات دلخواه و مورد نظر خود متمرکز سازيد.
مشتريان به ندرت ريسک کرده و معمولا نتايج نهايي را ارجح مي دانند.
شما بايد حداقل 10 نمونه ي خوب نشرياتي داشته باشيد.


بهترين روش اين است که مجلات و رومه ها را جستجو کرده و داستان هايي جذاب براي تصويرسازي بيابيد.
حتي امکان تصويرسازي براي مجلات تازه کار وجود دارد تا نمونه هاي کاري خود را قوي تر کنيد.
به اين ترتيب براي کار خود هدفي مشخص کرده و مهم تر از همه به مشتريان
ثابت مي کنيد که طراح تصويرسازي نشريات توانايي هستيد و پس از آن به نخستين کار کميسيوني خود نزديک مي شويد.






















2. ليستي از مشتريان احتمالي تهيه کنيد


بهتر است مشتريان احتمالي آينده ي خود در تصويرگري انتشاراتي را بررسي کنيد.
مثلا اگر براي يک رومه ي خاص کار مي کنيد، نگاهي به پروژه هاي هکاري آنها بياندازيد.
بهترين شيوه اين است که زمان را با مشترياني که با شما همکاري نخواهند نمود، هدر ندهيد.
به اين ترتيب زمان و پول زيادي به هدر نخواهيد داد.







tasvirsazi nashrie u6i - پنج مرحله تا تصويرسازي نشريات























tasvirsazi nashrie w6i - پنج مرحله تا تصويرسازي نشريات






3. با مشتريان به صورت رو در رو ملاقات کنيد


ارسال ايميل به همراه لينک يک وبسايت به مشتري وسوسه انگيز است اما بهتر است
يک چيز ماندگار براي آنها ارسال کنيد.
همکاران هميشگي تصويرگران عاشق دريافت چيزهاي الهام بخش هستند و هميشه
قسمتي بر روي ميز کار خود براي نگهداري آنها دارند.


شايد در يک ماه فرصت همکاري با شما فراهم نشود اما اگر چيزي ماندگار از شما دريافت کنند هرگز شما را از ياد نخواهند برد.
اين تماس هاي تلفني يا ايميل را تا چند روز پس از دريافت بسته ي پستي توسط آنها
ادامه دهيد و نمونه هاي کاري خود را به آنها نشان دهيد.
ملاقات هاي رو در رو شيوه اي فوق العاده براي ساخت ارتباطات شخصي با مشتريان مي باشد.






















4. انعطاف پذير باشيد


هنگامي که نخستين کار مشارکتي را انجام داديد بايد روابط صميمانه ي خود را با مشتريان حفظ کنيد.
مشتريان در ابتدا سر سخت هستند تا شما را وادار به انجام تغييرات و تنظيمات دلخواه و
افزودن بخش هاي خلاقانه ي خود به تصوير نهايي سازند.
بهتر است اين کار را بي احترامي به حس خلاقيت خود نشماريد زيرا بخشي عادي از روند کار شما است.
تصويرگري که براي انجام تغييرات انعطاف پذيري نداشته و پاسخ تندي به مشتري دهد، شهرت خوبي از خود باقي نخواهد گذاشت.







tasvirsazi nashrie e6i - پنج مرحله تا تصويرسازي نشريات























tasvirsazi nashrie l6i - پنج مرحله تا تصويرسازي نشريات






5. هميشه در دسترس باشيد


يکي از چالش هاي هنرمندان تصويرسازي نشريات اين است که مشتريان هرگز شما را از ياد نبرند.
نامه هاي ماهانه يکي از روش هاي مناسب اين کار هستند.
بهتر است آنها را مختصر کرده و با تصاوير زيبايي از همکاري هاي اخير همراه سازيد.
در صورتي که در آن ماه همکاري نداشته ايد مختصري خود را معرفي کرده و بهترين کارهاي خود را ارائه دهيد.
مشتريان دوست دارند بدانند که شما پرمشغله هستيد و هر ماه کارهاي جديدي براي ارائه داريد.
داشتن نمونه کارهاي قوي و ارائه ي آن به مشتريان درست بهترين شيوه براي موفقيت شما خواهد بود.


منبع : pouyaandish.com





















مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : مشتريان ,نمونه ,تصويرسازي ,کنيد ,کرده ,بهترين ,تصويرسازي نشريات ,انجام تغييرات ,بهترين شيوه ,مشتريان احتمالي ,انعطاف پذيري
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تراست بررسی تخصصی محصولات بلک مجیک کتابچه بهترین اموزشگاه موسیقی درکرج|لیست اموزشگاه های موسیقی کرج sitesbacklink مرکز چاپ پارسا کنگاور نیوز کار و فناوری تولمات رادیو آنلاین شرکت فرش ارتمیس